Monteur met sociale vaardigheden

Monteur met sociale vaardigheden

Ben jij praktisch en technisch ingesteld? Ben jij bewust dat jij het visitekaartje bent van je bedrijf? Hoe is jouw eerste indruk bij de klant? Ben jij je echt een ambassadeur en wat draag je uit? Deze 1-daagse training geeft jou zicht op jouw rol als monteur, wat en hoe je werkt en waar jij in uitblinkt! Wat wil jij je als ambassadeur laten zien?

Resultaten

Inzicht in wie je bent en wat je doet
Je weet waar jij in uitblinkt en je kent de toegevoegde waarde van jouw bedrijf
Je past de sociale vaardigheden toe in de praktijk
Je weet wat je wel en wat je niet kunt doen
Je bent helder in jouw communicatie en sluit daarbij aan bij klanten
en collega’s
Je bent initiatiefrijk
Je zet de 4-traps raket in (melden/vragen/maken/vertellen) tijdens jouw
klantbezoek

Inhoud

Wat is jouw rol? Wat is daarin belangrijk?
Waar staat jouw organisatie voor en wat draag jij uit?
Organisatiewaarde en kwaliteiten van jezelf
Je leert bewust na te denken over wie je bent, wat je doet en hoe je het doet in je rol
als monteur
De sociale vaardigheden: wat laat je zien en wat kan anders
Basiscommunicatie: de LSD-methode voor een goed gesprek
(Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Het klantbezoek met de 4 traps raket de MVMV-methode
Effectieve communicatie met klant en collega

Aanmelden

Groepsgrootte

Minimaal 6, maximaal 12

Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies, en bewustwording van de deelnemers. De training is zeer interactief en door het DOEN wordt er geleerd.

Doelgroep

Monteurs, meewerkende voormannen, montagemedewerkers, magazijnmedewerkers

MBO werk- en denkniveau

Duur training

1 daagse training

3 april 2024

Start om 9.30 uur tot 16.30 uur

 

 

Tarief & kwalificatie 1 daagse training inclusief E-learning

De kosten bedragen € 500,= per persoon en exclusief btw

Tarief voor leden van Techniek Nederland € 445= per persoon en exclusief btw

Bewijs van deelname

 

Locatie

Ede en in-company training

 

Neem gerust contact met ons op.

 

Wil jij je aanmelden of informatie over een van onze diensten? Je bent van harte welkom! Wil je het volgende formulier invullen? We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om de verdere details te bespreken.

Open chat
1
Kan ik je helpen?
Hi, welkom!
Kan ik je wellicht ergens mee helpen?