Praktisch leidinggeven in het pools

Praktisch leidinggeven in het Pools

Sluit jij aan bij jouw medewerkers, opdrachtgevers en collega’s? Weet jij wat voor effect jouw manier van praten en handelen heeft? Wil jij je persoonlijk leiderschap in combinatie met jouw rol als professional verder ontwikkelen? Met deze training ben je echt in staat te beïnvloeden en aan te sluiten bij de ander.

Deze training wordt voor Poolse leidinggevenden in Nederland én Polen gegeven. Wij beschikken over trainingsmaterialen in de Poolse taal en (gecertificeerde) Poolse trainers die zeer ervaren zijn.

Bureau VRIS ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Hiertoe laten wij nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN is hierin het sleutelwoord.

 

Przywództwo praktyczne po Polsku

Jaką masz relację z pracownikami, klientami, menadżerami i kolegami z pracy? Czy wiesz jaki wpływ wywiera sposób rozmowy i zachowanie na twoich partnerów w dyskusjach, które prowadzisz? Czy chciałbyś rozwinąć jeszcze bardziej twoje osobiste cechy lidera pełniąc swoją funkcję w organizacji?Uczestnicząc w tym szkoleniu będziesz w stanie efektywniej wpływać i nawiązywać relację z innymi ludźmi.To szkolenie jest przeznaczone dla kierowników w Holandii i w Polsce. Materiały szkoleniowe są po Polsku i szkolenie dostarczane jest przez polskich (certyfikowanych), doświadczonych trenerów.Misją Agencji VRIS jest prowadzenie i inspirowanie ludzi aby odkrywali i przesuwali swoje osobiste granice, rozszerzając swoje horyzonty i kreując nowe możliwości. W tym celu dajemy możliwość poznania nowych możliwości; DZIAŁANIE jest kluczem tutaj. Jeśli jesteś zainteresowany tym materiałem po Polsku lub innymi programami w języku Polskim, prosimy skontaktuj się z nami (info@bureauvris.nl).

Resultaten

Je weet wat er van je verwacht wordt in je leiderschap en zet dit in
Je weet wie je bent en zet jouw kwaliteiten dagelijks in
Je bent in staat te observeren en actief te luisteren
Je beheerst de kunst van het vragen stellen
Je kent en herkent de kwaliteiten van jouw medewerkers en zet dit in
Je bent in staat aan te sluiten bij verschillende mensen
Je bent je bewust van het effect van jouw communicatie
Je kent de verschillende leiderschapsstijlen en ontwikkelt je eigen stijl
Je geeft vertrouwen
Je hebt een realistisch zelfbeeld
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je kunt feedback geven en medewerkers aanspreken op gedrag
Je toont initiatief, durf en ondernemerschap
Je bent in staat te motiveren

Inhoud

Cultuurovereenkomsten en verschillen
Kader leiderschap; leidinggeven nu en de gewenste situatie
Bepalen leerdoelen
Organisatie- en teamwaarden bespreken
Basis communicatie- en gesprekstechnieken
Gespreksmethodieken: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen
Structuur in gesprekken; VIS methodiek
Bewustwording en reflectie
Kwaliteiten
Leerdoelen
Observatietechnieken
Feedback geven en ontvangen/aanspreken op gedrag
Persoonlijk leiderschap en leiderschapsstijlen
Samenwerkingsopdrachten
Talenten kennen, herkennen en bewust inzetten (behouden van medewerk(st)ers)
Oefeningen/borging het geleerde
Persoonlijke waarden in leiderschap
Leerdoelen vertalen in 1-op-1 gesprekken/learning on the job
Evaluatie

Aanmelden

Groepsgrootte

Minimaal 8, maximaal 10

Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies, en bewustwording mogelijk van de deelnemers

Doelgroep

(Aankomende en/of assistent) Leidinggevenden, ploegleiders, meewerkend voormannen en vrouwen, productieleiders

MBO werk- en denkniveau

Duur training

 3 dagen, waarvan 2 dagen aaneengesloten en 1 terugkomdag

De training start om 9.30 uur en duurt tot 16.30 uur

Thuisstudie: 3 uren

 

Data

 
Dag 1 – 10 september 2024
Dag 2 – 11 september 2024
Dag 3 – 01 oktober     2024

 

Tarief & kwalificatie

De kosten bedragen € 1.995,= per persoon, inclusief cursusmaterialen en exclusief btw

Bewijs van deelname

Locatie

Ede bennekomseweg 41 of incompany

 

Neem gerust contact met ons op.

 

Wil jij je aanmelden of informatie over een van onze diensten? Je bent van harte welkom! Wil je het volgende formulier invullen? We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om de verdere details te bespreken.

Open chat
1
Kan ik je helpen?
Hi, welkom!
Kan ik je wellicht ergens mee helpen?