Klantgericht & doelgericht communiceren

Klantvriendelijk en doelgericht communiceren

Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand?
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat.
Bureau VRIS ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Hiertoe laten wij hen nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN is hierin het sleutelwoord.

Resultaten

Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen

Inhoud 

Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
Gesprekstechnieken met regie
Ken en herken de verschillende klanttypen
Inzicht in huidige situatie
Persoonlijke leerdoelen
Uitleg klantfases
Klantgericht handelen
Omgaan met klachten
Rollenspelen

Aanmelden

Groepsgrootte

Minimaal 4, maximaal 10

Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies en bewustwording mogelijk van de deelnemers.

Doelgroep

Iedereen die aan klantbenadering doet

MBO werk- en denkniveau

Duur training

1 daagse training

Start om 9.30 uur tot 16.30 uur

Thuisstudie: geen

Data

22 maart 2024

Trainers: Jacqueline en Jacqueline

Tarief & kwalificatie

De kosten bedragen € 550 per persoon en is exclusief btw

Bewijs van deelname

Locatie

Open inschrijvingen en in-company training
Ede

 

Neem gerust contact met ons op.

 

Wil jij je aanmelden of informatie over een van onze diensten? Je bent van harte welkom! Wil je het volgende formulier invullen? We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om de verdere details te bespreken.

Open chat
1
Kan ik je helpen?
Hi, welkom!
Kan ik je wellicht ergens mee helpen?