Klantgericht & doelgericht communiceren
Klantvriendelijk en doelgericht communiceren
Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand?
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat.
Bureau VRIS ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Hiertoe laten wij hen nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN is hierin het sleutelwoord.
Resultaten
Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen
Inhoud
Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
Gesprekstechnieken met regie
Ken en herken de verschillende klanttypen
Inzicht in huidige situatie
Persoonlijke leerdoelen
Uitleg klantfases
Klantgericht handelen
Omgaan met klachten
Rollenspelen
Aanmelden
Groepsgrootte
Minimaal 4, maximaal 10
Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies en bewustwording mogelijk van de deelnemers.
Doelgroep
Iedereen die aan klantbenadering doet
MBO werk- en denkniveau
Duur training
1 daagse training
Start om 9.30 uur tot 16.30 uur
Thuisstudie: geen
Data
29 november 2022
Trainers: Jacqueline en Jacqueline
Tarief & kwalificatie
De kosten bedragen € 425 per persoon en is exclusief btw
Bewijs van deelname
Locatie
Open inschrijvingen en in-company training
Ede
Neem gerust contact met ons op.
Wil jij je aanmelden of informatie over een van onze diensten? Je bent van harte welkom! Wil je het volgende formulier invullen? We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om de verdere details te bespreken.
Groepsgrootte
Minimaal 4, maximaal 10
Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies, en bewustwording mogelijk van de deelnemers
Doelgroep
1e monteurs die willen doorgroeien, jr. leidinggevenden, leidinggevend monteurs of aankomend leidinggevenden of meewerkende voormannen, teamleiders
MBO werk- en denkniveau
Duur training
5 dagen (niet aaneengesloten). We starten jaarlijks 3x met een groep.
In 2022 starten we tot en met maart 2022.
Tijden van 9.30 uur tot 16.30 uur
Thuisstudie: 5 uren
Data
Dag 1 - 19 januari 2022
Dag 2 - 3 februari 2022
Dag 3 - 15 februari 2022
Dag 4 - 14 maart 2022 (met trainingsacteur Guido)
Dag 5 - 31 maart 2022
Trainers: Jacqueline & Jacqueline
Dag 4 met trainingsacteur Guido
Tarief & kwalificatie
De kosten bedragen € 1.800,= per persoon en is exclusief btw
Voor Techniek Nederland leden is het tarief € 1.545=- per persoon en exclusief btw
Bewijs van deelname
Locatie
Bennekomseweg 41 in Ede, HNK
Open inschrijvingen en in-company training